Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
July 24, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
5,232 (1 today)
Favourites
0
Comments
14
×


I finally have my otakon schedule set in stone! This is what's going down guys, I hope to see you all there!! I'll be working in the Dealers room when I'm wearing Stocking at the Funimation booth! I can't wait to get on that pole, I'm so excited ;3; I hope everyone who's going is ready and not stressing about costumes!! This weekend is gonna be so much fun aaaaah~*(*´∀`*)☆



I recently made a *:・゚✧facebook fanpage✧・゚:* so if you get a chance please Like it! Once I get to a 1000 likes I'll be holding contests and doing giveaways!!
  • Mood: Satisfied
  • Listening to: LMFAO - Sexy and I know it
Add a Comment:
 
:iconteenbulma:
TeenBulma Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG how did I miss that you are doing one of my favorite DB Bulma outfits AAAAAAAA I hope you do it more justice than I did when I tried to make it as one of my first cosplays (I'm sure you'll rock it so hard omfg) I hope you post lots of pics of it!
Reply
:iconmostflogged:
Mostflogged Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Aaaah!! ;o; thank so much sweetie!! I'M SURE YOURS LOOKED JUST FINE THOUGH


I shot with a friend of mine for a couple of minutes, he's an amazing photographer so I'm sure they came out looking awesome!!
Reply
:iconteenbulma:
TeenBulma Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahahahahah oh god no. It was awful and I didn't have much knowledge of sewing and cosplaying either!

I can't wait to see them :3a
Reply
:iconsixtyseventy:
sixtyseventy Featured By Owner Jul 24, 2012
JENNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BUNNY LOKI UGH I CAN'T WAIT <3
Reply
:iconmostflogged:
Mostflogged Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
I HOPE YOU LIKE IT VAL AUGH I think i looked pretty cool maybe ;o;
Reply
:iconbluedrakon:
bluedrakon Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Photographer
damn damn damn - so much want to see these at Otakon and will not be making it this year. I will however be looking forward to seeing the photos
Reply
:iconmostflogged:
Mostflogged Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
I hope you like the ones I've started posting! 8)
Reply
:iconbluedrakon:
bluedrakon Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Photographer
yes - I ma checking them out as I write this
Reply
:iconginger-hero:
Ginger-Hero Featured By Owner Jul 24, 2012
uuuuug I want to pole dance in Panty ;A;
Reply
:iconmostflogged:
Mostflogged Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
IT WAS SO MUCH FUN OMG I want a pole for my own house aaaaaahhhhh
Reply
Add a Comment: